sobota, 18 marca 2017

Cześć!

  Utworzyłem ten blog aby wziąć udział w konkursie Daj się poznać (adres strony konkursu - www.dajsiepoznac.pl) Jest to konkurs z branży IT polegający na zrobieniu jakiejś aplikacji na dowolny temat w dowolnie wybranej technologii. Nie mając jakiegoś konkretnego pomysłu zdecydowałem że spróbuję zrobić aplikację biblioteki którą zasugerował mi mój kumpel.
  Technologia jaką wybrałem do tego przedsięwzięcia to ASP.NET MVC, ponieważ z językiem C# miałem styczność już na studiach i ostatnie pół roku uczyłem się go samodzielnie, także poszerzając wiedzę o framework MVC.
  Chciałbym się podzielić linkiem do kanału na YouTube z którego najczęściej korzystałem do nauki C#.

https://www.youtube.com/user/kudvenkat

Jest to kanał z masą przydatnych filmików, tutoriali, a nawet pytań rekrutacyjnych jakie mogą zadać nam pracodawcy podczas rozmowy na stanowisko programisty C#. Cały kanał polecam bo pomógł mi znacząco, poza tym wszystko jest łatwo i przystępnie tłumaczone.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz